Sunday, October 16, 2011

~* KejOhan@n Badminton GP 3053 *~

Hari ni aku masuk pertandingan "BADMINTON" dlm Kejohanan Badminton GP3053 anjuran Semut Smash Kursus Pengurusan Ko-kurikulum Sekolah (GGGP3053). Ingatkan pada mulanya aku xleh main,,yela aku juz pemain simpanan utk pemain wanita individu. Untuk game pertama, grOup aku (GARUDA EMAS) yg diwakili oleh Safiudin utk individu lelaki dan Rawaida utk individu wanita serta Muaz & Abg Faris untuk beregu lelaki menentang grOup Simply 9,,utk kesemua game ini grOup aku menang....HEPY SANGAT!!!!!!!!!!!!!!
Untuk game seterusnya, grOup aku perlu menentang grOup KAMI di mana Safiudin utk individu lelaki, aku utk individu wanita dan Muaz & Abang Faris beregu lelaki. Alhamdulillah utk game kedua ini pOm grOup aku menang....SYUKUR,,ALHAMDULILLAH!!!
First time aku masuk pertndingan badminton,,sblm ni juz main2 hilang bOring jer kat rumah...walaupOm pertndingan ini pertndingan kecil antara batch aku tapi rasa hepy sbb bleh main dan menang...huhuhu
Keputusannya: grOup GARUDA EMAS nOmbor 1, grOup KAMI nOmbor 2 dan grOup SIMPLY 9 nOmbor 3. Untuk kesemua pemenang kami menerima hadiah berupa "Sijil dan Medal"....ni sbg kenangan r org kata...^^
Kenangan sungguh r masa bertanding tadi,,yg lucunyer aku trasa lantai tu licin sgt...nasib baik r xtersungkur masa main klu x nasib r...huhuhuhu (gernti malu punyer)
Juz fOrget abOut it,,,yg penting aku dapat main dan MENANG...alhamdulillah.

Sijil Penghargaan

Medal JOHAN (my grOup-GARUDA EMAS)


**Lain kali harap2 bleh main ag...^_~

2 comments:

  1. koya wei lok bdk tuh..alah..sje je tuh wi gruda emas mene..klu wi kalah kn, tkut bnjir kris mas.hahhaha

    ReplyDelete
  2. hahaha,,,jgn jeles gitu dah...biasa r adat bermain ada menang n kalah....kali ni sy mene...^_~

    ReplyDelete